Στην Κίνα, το κύρος των ηλεκτρονικών αγορών τροφοδοτεί μια κρίση χρέους

Ο Mianzi, η κινεζική έννοια του κύρους, της τιμής και της ηθικής, έχει επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συμπεριφέρονται για χιλιάδες χρόνια. Τώρα, φαίνεται να δημιουργεί ένα πολύ σύγχρονο πρόβλημα

Στην αρχαία Κίνα, οι υπάλληλοι που κατηγορούνται για αδίκημα θα δικαστούν μυστικά. Αυτό το απόρρητο ήταν σημαντικό επειδή, ακόμη και αν οι υπάλληλοι θεωρούνταν ένοχοι, μια δημόσια δίκη θα έβλαπτε τη φήμη τους τόσο πολύ που ποτέ δεν θα είχαν την ευκαιρία να το κάνουν σωστό.

Αυτοί οι σημαντικοί άνδρες χρειάστηκαν την ευκαιρία να κάνουν σωστά τα λάθη τους και θα ήταν αδύνατο αν είχαν εμφανιστεί στο κοινό και έχασε το πρόσωπο Lån 2000 24/7.

Στη Δυτική κοινωνία, μπορεί να χάσετε το πρόσωπό σας αν παραδεχτείτε εσείς λάθος σε ένα επιχείρημα ή εάν παρουσιάζετε αδυναμία ή ευπάθεια. Η λέξη, ωστόσο, δεν έχει το ίδιο βάρος με την κινεζική λέξη που σημαίνει γόητρο, τιμή και ηθική: μιάντζι.

Η Mianzi μπορεί να αναφέρεται στην αυτοεκτίμηση, τη φήμη και την κοινωνική θέση. Χρονολογείται από τον 4ο αιώνα π.Χ., αλλά είναι εξίσου σημαντικό σήμερα.

Σήμερα, το μιάνζι είναι ένα νόμισμα που μπορεί να κερδηθεί και να χαθεί μέσω της συμπεριφοράς και της θέσης του στην κοινωνία, και διέπει όλες τις πτυχές της ζωής από τις επιχειρηματικές αλληλεπιδράσεις για την αγάπη των ζωών.

Και σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, στο Journal of Business Research, ο μιάνζι ελέγχει επίσης την αγοραστική συμπεριφορά στην Κίνα.

Η περίπλοκη αλήθεια για το σύστημα κοινωνικής πίστωσης της Κίνας. Μια ομάδα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο του Shenzhen και το Πανεπιστήμιο του Richmond στη Βιρτζίνια εξέτασαν τον επιπολασμό του εθισμού στην αγορά μέσω διαδικτύου στην Κίνα.

Η ομάδα πήρε μια έρευνα που ονομάζεται Richmond Compulsive Buying Scale, η οποία αναπτύχθηκε το 2008 και από τότε χρησιμοποιήθηκε σε διάφορες μελέτες για ψυχαναγκαστικές αγορές στη Βραζιλία, τη Γερμανία και τις ΗΠΑ. Μετά τη μετάφραση της έρευνας σε κινεζικές γλώσσες, η ομάδα έδωσε σε δύο ομάδες: ένα σύνολο μαθητών και μια ομάδα από τον γενικό πληθυσμό.

Η ομάδα βρήκε το 10,4% των μαθητών και το 29,1% του γενικού πληθυσμού είναι καταναγκαστικοί αγοραστές. Σχεδόν το ήμισυ, το 48,6%, κάτω των 25 ετών στη μελέτη χαρακτηρίστηκε ως καταναγκαστικός αγοραστής.

Τα αποτελέσματα είναι μεγάλα σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο 3,4% έως 6,9% στο γενικό πληθυσμό και 2% έως 16% στους μαθητές, σύμφωνα με μια μετα-ανάλυση το 2016.

Αυτή η απόκλιση, λένε οι συγγραφείς, συνδέεται με τους μιάντζι.

“Η έννοια του μιάντζι υποδηλώνει τη σημασία της διατήρησης της κοινωνικής εικόνας και του καθεστώτος στην Κίνα”, λέει ο Heping He, επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Shenzhen και επικεφαλής της μελέτης. «Οι καταναλωτές είναι πιθανό να κάνουν επιλογές που θα αντικατοπτρίζουν τις προσωπικότητες που ταιριάζουν με την εικόνα τους ή τον ιδανικό εαυτό τους». Απλά, τα περισσότερα χρήματα που ξοδεύει κάποιος τα περισσότερα χρήματα που έχουν και τα χρήματα συνδέονται με την κοινωνική θέση.

Αντί να παραδίδουν τα αγαθά στα σπίτια τους, οι καταναλωτές στην Κίνα κερδίζουν μιάντζι αγοράζοντας στα γραφεία τους, έτσι ώστε οι συνάδελφοί τους να μπορούν να δουν. «Η λήψη της αγοράς στη διεύθυνση του γραφείου μπορεί να ενισχύσει το πρόσωπο κάποιου και να οδηγήσει έτσι σε μια θετική συναισθηματική ανταπόκριση, την οποία οι καταναγκαστικοί αγοραστές επιθυμούν και προσπαθούν να επιτύχουν», γράφουν οι συγγραφείς.